tisdag, februari 10, 2009

Älskade Olivia!:)

Idag var jag i skolan.
Jag hade sovmorgon idag!
Jag skulle också haft gympa, men vi gick bara i 15 minuter sen slutade vi!
Vi slutade inte för dagen, för vi hade spanska sen.....
Men vi hade en vääldigt lång rast innan spanskan, så då gick jag och Jessica in på msn, och vet ni vad....OLIVIA I SINGAPORE VAR INNE PÅ MSN!!
Det är första gången jag har chattat med henne sen innan jullovet.
Vi pratade också på Skype!
Det här låter kanske fånigt, men det var himla härligt att höra
hennes röst och se henne!:)

Jag hoppas också hon kommer skicka några bilder från lägenheten, skolan m.m
Men skolan är jättesvår där, så jag förstår henne om hon inte skickar bilder.

Jag längtar till sommaren!

1 kommentar:

Agnes sa...

Längtar oxå till sommaren!!
Va kul att ni chattade med Olivia :D Alltid kul att ta kontakt med någon man inte snackat med på ett tag<33

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.