tisdag, juni 02, 2009

Header

Hej alla kära läsare!

Idag har det varit en tråkig dag....
Jag hade matteprov, jag tror det gick bra ;)
Men när jag nästan var klar började jag brandalarmet ringa!
Så alla rusade ut och ställde sig på fotbollsplanen i regnet....

Det brann inte, utan det var någon unge som hade tryckt på knappen..... Suck:/
Men när vi väl fick gå in skulle vi hinna äta lunch och byta om till gympa-kläder på 5 minuter!!
Men vår andra lärare sa till gympa-läraren att vi skulle komma lite senare.

När jag sen skulle åka hem med bussen hittade jag inte mitt busskort.... Men jag 
chansade och gick på bussen iallafall och busschauffören sa ingenting.
När jag hade gått och satt mig på en plats såg jag att det hade stått två stycken andra 
chaufförer där framme också..... Men dem sa ingenting heller ;)

Inga kommentarer:

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.