torsdag, augusti 28, 2008

Ett tag sen nu...


Hej!

Nu var det länge sen jag bloggade.....
Men det e så mycket nu i skolan, nytt schema, nya lärare, nya klasskompisar...
Nu kanske ni tycker att jag låter gnällig, så det ska jag sluta med på en gång!
För Agnes(myyday.blogspot.com), min bästis har till o med börjat ny skolan, tillsammans med Miranda(mirruw.blogspot.com),
de har gått på samma skolan i sex år!
Så det tycker säkert att det är ännu "värre"


På torsdag nästa vecka ska jag börja på Yoga!
Det är på Bodyjoy kl:16:45!
Och vecka 50 börjar en styrke, konditions-träning som heter Girlpower!
Men det är ett tag kvar....

Nu ska jag äta potatis och fisk i ugn, fisk låter inte särskilt lockande...
Men den här är supergod!




TJING!

3 kommentarer:

Agnes sa...

Hallow!
Ja stressigt är det spec när vi snart ska på läger och ska mötas på skolan kl 8!
Förstå hur tidigt jag måste upp! OjOj!
Jaja att tvinga hjälplösa barn att gå upp tidigt är ju skolor bäst på.
Men dom har ju gett oss loven iaf :)
Kram kram

Anonym sa...

Åhh, guud vad kul att gå på yoga!!

Anonym sa...

Gå in på min blogg (jag har den tillsammans med en kompis)Vildaester.blogg.se

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.