fredag, augusti 15, 2008

Electron-VISA kort

Varsågod, här kommer ditt Electron-VISA kort.

Det är några ord som gör en super glad!
Jag har nämligen fått ett eget bank-kort!

Igår så åkte vi ut till Björkvik en sväng och kollade, det var ju nästan storm så det var jätte höga
vågor!
Så när jag och Sebbe(min yngsta brorsa) stod och kollade, så kom en jätte våg som stänkte ner
oss!

Snart så ska jag ringa min bästis Agnes, men jag vill inte ringa och väcka henne.
Så jag väntar ett tag till!

Tjing!

3 kommentarer:

Agnes sa...

Åååh! Har du också ett bank - kort nu!!! Visst är det Härligt!!! :)

Mªilª sa...

Jaa!!
Men jag har inte
fyllt på mitt än.

Vad har du för bank?

Agnes sa...

Ehm SwedBank tror jag. Har inte heller fyllt på mitt ännu ska fixa först. Om du inte redan har det fixa telefon grejs. Då kan du bara ringa ett tel nr så säger en röst hur mkt du har :)
Så Smart! :)

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.