tisdag, september 16, 2008

Idag!

Idag skulle jag till doktorn, så pappa hämtade mig
12:30 idag! Skönt..
Vi hade gått om tid för jag skulle inte vara hos doktorn förrän 13:50.
Det var i huddinge.
Så vi åkte in på lite små-vägar för att pappa skulle sätta upp
affischer för sitt jobb.
Vi stannade framför en anslagstavla pappa gick ut och satte upp affischen,
alldeles bredvid var det ett lägenhetshus, från min plats i bilen såg jag rakt
in i lägsta våningen.
Nu var det ju gardiner, men det hängde en jul-stjärna i fönstret......!!
Okej, den personen är antingen en sån som jul-pyntar tidigt, eller som glömde ta ner den från i julas!?
Hmm.....
Så jag var ju bara tvungen att fota!















Pappa jobbar på Mellotronen och han hyr Silja line-båtar
så att massa band spelar på båten.
Och nu ska han ha en Melloclub, typ......Är inte så insatt i det där.

Inga kommentarer:

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.