tisdag, september 30, 2008

Idag var det Lemshagaspelen, det är en friidrotts tävling
för hela skolan.
Man väljer tre grenar att tävla i, medans man tävlar i dem står resten av
klassen och hejar.
Om man inte har lust att tävla, kan man gå dem 60 meterna
eller hoppa sitt sämsta ändå får man fyra poäng!
När alla har gjort de tre grenarna räknar lärarna ihop alla i klassens
poäng.
Sen är det prisutdelning!
Om man har slagit ett skol-rekord får man medalj!



Men det fick inte jag....
Jag har iallafall slagit mitt personliga rekord!

Sen var det teater klockan fem, inget konstigt med det för det gör jag varje veckan.
Men idag hade vi såå roligt alla nästan vek sig av skratt!
Om man kan skriva vek sig, men vi skrattade jätte mycket!

Nu sitter jag och gör det sista av spanskaläxan, kul kul....


TJING!♥

Inga kommentarer:

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.