onsdag, oktober 22, 2008

Idag var det två prov, fast vi hade hemprov på det ena.
Men det skulle vara inlämnat idag.
Det var SO om Hinduismen och matteprov.

So:n gick bra och matten kändes också bra!

Idag kollade vår klass på film-American pie.
Den var rolig ibland och äcklig resten av tiden, ingen film jag
rekommenderar...men det var kul att se den ändå.



Det var fem personer med mig som hade tagit med sig fika, Jessica och Sofie
bakade tigerkaka, Wilma bakade fyrkanter med strössel på(om man kan säga så?!)
Olivia tog med sig bullar, Jasmine som hade bakat en blandning mellan kladdkaka och muffin och jag, köpte ett paket Pringles-chips.hehe


Igår fick jag en ny kjol!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jasmin bakade ju också!

Mªilª sa...

Ja juste det!

Agnes sa...

Vilken snygg kjol!
Vilken Amercan-pie var det?
Jag håller med dig, dem är rätt så äckliga ibland!
PUUUUUSS! :)

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.