fredag, oktober 24, 2008

Min dag, igår!

Äntligen höstlov!! Woho!
Det är bara sex veckor kvar till jul....jag som tyckte det var sommarlov nyss!?

Igår var vår klass i Kyrkettan och hade livskunskap! Det var mysigt:D
Speciellt i kryptan!
Kryptan är ett rum med vita stenväggar och golvvärme, kortfattat.
Där kan man be till gud och ha församlingar i.


Det är ett stenvattenfall med ljus i, super fint!


Igår var det yoga också!
Lika kul som vanligt!
Förutom att jessica fick åka hem innan för att hon kändes sig sjuk....
Innan yogan fikade vi på Delselius i hamnen, då hade inte Jessica gått hem än.


Jag fikade en macka


Och varm choklad!


Wilma fikade ett spöke, och så kom vi på
att det är ju snart hallowen!



Jessica och jag


Jessica, jag och Wilma

Medan jessica väntade på att bli hämtad, gick vi in i en affär som
ligger bredvid Delselius.


Jessica och Wilma provar glasögon!


Wilma och Jessica testade också telefonerna!


Jessica hittade en kysstelefon!!

Jag tror det här vart mitt längsta inlägg någonsin!

TJING!

9 kommentarer:

Agnes sa...

Haha, vad snygg Jessica blev med glasögorna och kysstelefonen! xD
Det är så kul när du lägger ut bilder!! :) fortsätt med det:)
Hoppas vi kan göra nåt på Höstlovet!
Om det inte går på Onsdag så kanske på Måndag?

Puss på dig bästis! <3

Mªilª sa...

Jag vet!

Jag vill också göra nått på höstlovet, men det går varken på onsdag eller måndag.....suck, det går aldrig, typ!

Mªilª sa...

Hej maila från din bror =P

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Miranda sa...

Hej Maila! (:
Googla "gästbok", och välj den allra första (gratisgastbok.se). Där skriver du bara in allt.

Sen valde jag "Bild" när jag skulle lägga in min på bloggen. Jag la alltså in en animering och valde att länka till gästboken. Låter kanske lite krångligt, men fråga om du behöver hjälp (;
Kram Mirre

Mªilª sa...

Tack Mirre!
Bäst<3

Anonym sa...

Hej Maila
Maria tipsade mig om din blogg! Hoppas du får ett mysigt höstlov. Magnus, Sara och Felix är i Umeå hos farmor och farfar.

Agnes sa...

Hoppas du har det bra Maila!
länge sen jag skymtade ett blogg inlägg:( Men du e ju bortrest så det är kanske inte så konstigt.
lääängtar söndag xD
Puss på dig!<3

Mªilª sa...

JA, ledsen för det..Men jag har bara en pc här och jag får inte in bilderna lika lätt.

Längtar också till söndag!<3

KRAM!

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.