söndag, november 02, 2008

Min vecka!

Nu ska jag uppdatera vad som hänt den här veckan!
Och nu ska jag inte skriva ett oändligt tråkigt inlägg.....heller.

I fredags kom min halvmamma, min halvsyrra Emelie(20)
, min halvbrorsa Wilhelm(16) och hans tjej Sofia(16),
min halvsyrra Vendela(11) och min halvbrorsa Zacharias(3)!


Pia



Emelie



sofia och Wilhelm



Vendela



Zacharias

Vi var bara hemma då och mös, men på måndagen åkte jag och Vendela till nya Nacka forum, vad stort det har blivit!!
Jag köpte en väska, en mössa och vantar.



Sen på onsdagen åkte vi till skansen!




Flamingos



Blåsfisk



Krokodiler



Haj



Plattfisk



Sköldpadda



Grön orm.


När vi hade varit på skansen åkte vi till Jönköping!
Där bowlade vi och badade på badhuset Rosenlund.



Innan vi skulle åka hem, så gick vi på ett mysigt café!





Liten tävling!
Hur många lemurer är det på bilden?!

1 kommentar:

Agnes sa...

Hum...Gissar på 8??
Vilka snygga saker du köpte:) Älskaaar väskan!! <3
Pusspuss<333

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.