lördag, november 22, 2008

Vinter och myskväll med tjejorna!<3

Igår gjorde jag, Wilma, Jessica och Sofie en överrasknings fest till Olivia.
Vi hade planerat den i cirka tre veckor!
Det var så här att Olivia skulle tro att bara hon och jag skulle
sova över hemma hos mig.


Men då hade jag och de andra tjejerna bestämt att de skulle vara hemma hos mig innan jag och Olivia kom hem.
Och hoppa fram och överraska henne när vi kom!

Olivia och Sofie!


Vi gjorde hembakad pizza!
Super gott!

Pizza sås.



Wilma gör pizza.



Olivia, Wilma och Jessica!


Wilma och Jessica!

Och imorse när vi vaknade var det fullt med snö!!








TJING!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej igen från din bror

Anonym sa...

hejsan jag måste bara säga vilken uderbar blogg du har.



MVH .......

Mªilª sa...

Tack så mycket!

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.