torsdag, december 25, 2008

Julaftons bilder!


När vi kom dit blev det julfika, med lite lussebullar och julmust!

Efter välkomstfikan åt vi julbord! Mumms:)
(Jag har tyvärr inga bilder från det)

Sen kollade vi ju såklart på Kalle Anka:)

Sen kom Tomten.....



Även jag fick paket, tack tomten!


Här åt vi en till fika
-Jag vet, men är det jul så är det jul!!

Det bjöds på fin choklad!



Den här var godast, den smakade hallon!:)




Vi tog med hemgjorda Christmas cupcake...Mumms!




Sen var det dax att öppna resten av paketen.....!


Jag blev jättenöjd för allting!!:)
Det här fick jag:


-Röda, rosa randiga matchande underkläder.
-Lila, blå randiga underbyxor.
-Jättemysig hudlotion i smaken:mango, från Body shop.
-Mysiga vita sockor.
-Svarta knä strumpor.
-5 böcker:
•Tusen gånger starkare(Christina Herrström)
•Linas kvällsbok(Emma Hamberg)
•Hur kär får man bli(Katarina Von Bredow)
•Expert på att rodna(Katarina Von Bredow)
•Som jag vill vara(Katarina Von Bredow)
-En deoderant, luktar jättegott!
-Ett hårbalsam
-Fint nagellack och nagelfil!
-En fin MAILA-skylt min lillebror gjort i slöjden:)
-Och en digitalkamera i rosa! Från Canon.




Lite andra bilder.....!

D!


Fin bild på D och A, tycker jag:)



E!

Jag.


(Du kan alltid trycka på bilderna för mer detaljering)


TJING!

2 kommentarer:

Miranda sa...

Guud vad god chokladen såg ut! :)

Mªilª sa...

Ja, det var dom!:)

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.