fredag, mars 20, 2009

Nu är det snart vår!

Nu är det fredag!! Wohoo;)
Och snart vår, det märks för alla blir så glada och positiva!

Men en sak som inte är positiv är att min dator har pajat....Eller min och Wilmas, men det är bara mitt inlogg på datorn som har nollställts!

Jag hade ca. 400 bilder och massa skolarbete som försvann.....Men vi lämnade in den till killen på skolan som håller på med datorerna, men han har inte hittat något..suck;/
Om jag ska vara helt ärlig tror jag inte att han kommer få fram det som är borta.....

Så det blir tyvärr inga bilder idag, nu när jag har varit så duktig och uppdaterat bloggen:P

TJING!

1 kommentar:

Agnes sa...

Nää va surt!!
HAr varit med om liknande när det kommit virus på vår dator, alla bilder försvinner och alla texter! Ja de är suckm men det är iaf vååår! :D <3

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.