söndag, mars 22, 2009

Söndag idag;)

Hejsan!
Idag har jag inte gjort så mycket, mest läxor....;/
Imorgon är det skola.....Men det blir kul att Jessica kommer hem från China!:)

Imorn så ska jag också kolla om min dator är lagad, troligtvis inte;/
J*vla s**t dator! haha, jag skojade:D

Men jag blir ruskigt trött på att alla mina bilder är borta! ARGH....


Jag kollade på Robinson som började igår, men jag tyckte det var tråkigt...
synd, för förrut var det ju bra!

Jag har precis pratat med min mormor, och jag vill bara säga att jag älskar min mormor!
det här kanske låter sjukt, men det är min blogg så jag bestämmer, haha:P

Här är en bild som jag lägger in i nödfall, för det är rätt tråkigt om det inte är bilder



Haha;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte också att Robinson var tråkig, får hoppas att den blir bättre sen. Det var fint det du skrev om Mormor, gissa att hon blev lycklig.
Kram
Eva

Mªilª sa...

Hihi;)

Miranda sa...

Nejmen gud vilken cool bild! Hur gjorde du den?

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.