lördag, januari 24, 2009

Skostorlek femtio & saker på fel plats...Annars en bra kväll, hihi

Ikväll har vi bowlat på Lidingö, det är ett bra bowling-ställe!


Först provade vi ut skor.
Den stora skon är 50, herregud jag har aldrig sett en sån stor sko!
Och den andra är storlek 29.


Vi som var där var; Pappa,bröderna och Adrians två kompisar Jacob och Viggo.

Adrian, Viggo & Jacob



Här är jag, jag kom på att jag nästan aldrig lägger ut bilder på mig själv längre...



Hmmrf....
Detta upptäckte jag när vi skulle gå, hehe:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha va kul!
fina bilder:)
kram<3

Anonym sa...

Det var en riktig höjdarkväll..!!
Dina fina foton och roliga kommentarer förstärker alla fina minnen från igår...!
Keep on bloggin´
Pappa

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.