torsdag, januari 22, 2009

Suck;/

Jag är sjuk även idag....suck;/
Hmm, vad missar jag idag då?!
-Jo, skoltetern och yogan...typan!

Hade ingen bild att lägga ut..
Så jag lägger ut den här, jag har lånat den från http://www.anettesgrafik.com
Och det är egentligen tänkt att det ska var en bakgrundsbild på bloggen, men nu när jag har
blogspot/blogger funkar det inte....
Jag hoppas du som står för designen på blogger läser det här och fixar så man kan det!:)

Så här ser bilden ut;


Ha en bra dag:)

TJING!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maila!
Usch vad trist att du är sjuk, skickar en krya-på-dig hälsning från Moster Eva, Claes o kussarna
Martin o Marcus ock så klart Zorro också. Kramar

Mªilª sa...

Tack så mycket, moster:)
Jag tror faktiskt jag kommer
kunna gå till skolan imorgon!

Kram

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.