fredag, januari 23, 2009

Vänner?!

Idag gick jag ju till skolan, jag hade längtat efter
mina kompisar
jättemycket!
Innan jag blev sjuk hade vi planerat en sova-över-helg tillsammans den här helgen.
Idag sa mina vänner att det inte blir något (tråkigt tyckte jag..)
- Nej,
en av oss kan inte. Vi tar det en annan helg...;Svarade de.

Allteftersom dagen gick kände jag,
att det inte var nått som stämde riktigt...
Jag kände mig liksom utfryst hela dagen...
Om man "glöms bort" lite, av sina "så kallade vänner" bara för man har varit borta i
tre dagar, så tycker inte jag att det är några vänner.

Och det verkar som det blivit en sova-över-helg iallafall, riktiga vänner hade berättat för mig eller bjudit in mig.

Eller har jag fel?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fy bubblan vad besviken jag hade blivit!!!!
Först vara sjuk som är det tråkigaste som finns och sen bli utfryst av sina polare...
Snacka om dålig stil...
Emma (Aspudden)

Anonym sa...

Svar: Tack så mycket! Du har också en fin blogg :]

Anonym sa...

jag har verkligen inte menat att frysa ut dig!
jag var nog bara lite trött. Hoppas du inte är sur på mig, jag kunde ju inte sova över o så. Konstigt att dom inte frågade dej. Jag vet inte varför. Vi får prata med dom på måndag elr nåt.
Kram<3

Mªilª sa...

Nej, Sofie.
När jag skrev det här var
det inte menat till dig!

Hoppas du förstår?!

Kramar<3

Om du vill se fler inlägg?!
Då är det bara att klicka på ÄLDRE INLÄGG.